SSL SiX mikser analogowy studyjny
SSL SiX – kompaktowy, analogowy mikser wzorowany na klasycznych studyjnych konsoletach mikserskich SSL.
Opis
- DOSTĘPNOŚĆ
- *PRODUKT NA ZAMÓWIENIE * Cena może się różnić od wyświetlanej*
SSL SiX
Kompaktowy, analogowy mikser wzorowany na klasycznych studyjnych konsoletach mikserskich SSL. SIX wyposażono w dwa preampy mikrofonowe SuperAnalogue, dwupasmowy korektor, kompresor SSL Channel Compressor, inserty oraz 100 mm fadery.
Legendarne narzędzia studyjne SSL przeprojektowane i usprawnione.
Dla zwykłego obserwatora SiX wygląda jak każdy inny kompaktowy mikser. Należy jednak przyjrzeć się nieco bliżej i tak jak wszystkie kosnole SSL, SiX ujawnia starannie przemyślany zestaw funkcji, który jest napędzany przez obsesyjne pragnienie całkowitej elastyczności, aby objąć każdą kreatywną ewentualność. Może być mały, ale SiX jest klasyczną konstrukcją SSL. Nosi DNA 40 lat prawdziwego doświadczenia w pracy w studiach.
SiX jest profesjonalną konsolą do użytku w studio, w postprodukcji, na scenie i do podcastingu. SiX oferuje dźwięk z dużej konsoli i imponujący zestaw funkcji użytkowych w formacie, który jest na tyle mały, że można go umieścić w torbie wszędzie tam, gdzie go potrzebujesz. SiX jest olśniewającą wartością; oferuje dwa kanały nagraniowe z przedwzmacniaczami SuperAnalogue, dwa pasma EQ, niezbędną wersję klasycznego kompresora SSL Channel Compressor, nowy dwuzakresowy Channel EQ, insterty i suwaki 100 mm. Znajdziesz tu również legendarny kompresor G-Series Bus Compressor w uproszczonej, dwugałkowej wersji na magistrali głównej, a unikalny kompresor Mic Listen Compressor na Talkbacku. W trybie miksowania sygnałów jest to bardzo zdolny dwunastokanałowy system sumujący, który oferuje analogowe szczegóły, głębokość i szerokość do Twoich miksów.
SuperAnalogue™ Dźwięk SSL
SiX to konstrukcja SSL SuperAnalogue™ – daje Ci sygnaturę dźwiękową wielkoformatowej konsoli SSL na Twoim pulpicie lub w plecaku. Jego ścieżka sygnałowa jest w pełni zbalansowana od początku do końca na wszystkich złączach oprócz wyjścia słuchawkowego. Zapewnia nieskazitelny, szczegółowy dźwięk o szerokim zakresie dynamiki, bardzo niskim poziomie szumów, bardzo niskich zniekształceniach i doskonałym obrazie stereo.
Dwa kanały nagrywania
SiX posiada dwa monofoniczne kanały z technologią przedwzmacniaczy SSL SuperAnalogue™; są one transparentne, szybkie i mają znacznie szerszy dostępny zakres wzmocnienia niż w przypadku kompaktowego miksera biurkowego – aż 66 dB wzmocnienia w porównaniu z typowymi średnio – 40 lub 50 dB występującymi w mikserach biurkowych. Mają zasilanie Phanom, filtr górnoprzepustowy przy 75 Hz i niezależne wejście liniowe, które można przełączyć na wejście instrumentalne o wysokiej impedancji.
Przesuwając się w dół po tym co mamy na kanale otrzymujemy nowy obwód kompresora z obsługą z jedną gałką. Ta konstrukcja jest oparta na klasycznym kompresorze z kanałów mikserów SSL i brzmi dokładnie tak samo jak oryginał.
Ma zależny od sygnału czas ataku, ustalony czas release oraz stałe ratio. Jedyne co trzeba zrobić to ustawić próg zadziałania kompresora, spojrzeć na diody, aby wiedzieć ile faktycznie sygnału jest skompresowane i polegać na obwodzie, aby automatycznie dopasować wzmocnienie do poziomów wejściowych. Jest to świetnie brzmiące rozwiązanie, które ułatwia ustawienie stałego poziomu sygnału i umieszczanie ich na odpowiednim miejscu w miksie.
Line Level Heaven
SiX posiada dwa kanały wejściowe stereofoniczne z wysterowaniem -10/+20 dB dla źródeł liniowych takich jak syntezatory, perkusja, wyjście z kart dźwiękowych itp. Posiadają one własne regulatory balansu i suwaki 100 mm. Jeśli podłączone jest tylko lewe wejście kanału stereo (a prawe lewe wolne), kanał automatycznie przełączy się na mono z panoramą ustawioną na środek.
SiX być może jest mały, ale potrafi obsłużyć wiele kanałów podczas miksowania. Używając dwóch wejść mono i dwóch kanałów stereo ilość kanałów daje SiXowi jego nazwe, ale są też dwa wejścia EXTernal (z regulacją głośności w sekcji master), które mogą zostać wysłane do magistrali miksującej. Dołącz wejścia ALT i mamy do 12 kanałów, które można zsumować do magistrali głównej.
Oba monofoniczne kanały posiadają nowe dwuzakresowe SSL EQ, który może być niezależnie przełączany pomiędzy trybem półkowym oraz punktowym, z różnymi częstotliwościami środkowymi Podejście to opiera się na spuściźnie projektu SSL określającego krzywe odpowiedzi i częstotliwości środkowe dla kanału EQ, które są natychmiast przyjemne w ich odpowiedzi; te krzywe i częstotliwości zostały wybrane przez nasz zespół jako najbardziej „muzycznie użyteczne” dla szerokiej gamie źródeł.
SiX posiada tłumiki 100 mm. SSL spędził trochę czasu pracując nad nowymi suwakami, dając dużą kontrolę w jak największym zakresie wzmocnienia, dzięki czemu ustawienie poziomu jest znacznie łatwiejsze niż praca z gałkami lub z 60 mm suwakami, które często można znaleźć w innych kompaktowych mikserach.
Każdy kanał posiada w pełni zbalansowany punkt insertowy do integracji innych procesorów sygnałowych po układach korekcji i kompresji i jak we wszystkich stołach SSL wyjście z tego złącza jest zawsze aktywne – co oznacza, że możesz użyć tego, aby wysłać surowy sygnał do nagrania na swoim programie DAW.
Na samym dole kanałów monofonicznych mamy również przełącznik dla ALTernatywnego źródła sygnału, które może pobrać dodatkowe dwa kanały mono ze złącza z tyłu obudowy, które można użyć w trakcie miksowania.
Master Bus Magic
SiX posiada kompresor G Series Bus na głównej szynie miksu. Znajduje się tam dokładnie ten sam obwód co w legendarnym SSL Bus Compressorze z większych modeli, lecz ze stałymi współczynnikami ratio, attack i release oraz bardziej nowoczesnym układem Quad VCA. Uproszczona kontrola pozwala na szybsze uzyskanie charakterystycznego „sklejenia” dźwięku, którego tak często używają inżynierowie podczas miksowania. SiX posiada punkty insertowe na sumie, które mogą zostać użyte później do obrobienia sygnału przez zewnętrzne procesory (jak np. SSL Fusion).
Routing Pro
SiX posiada zestaw profesjonalnych funkcji routingu i monitorowania, zaczerpniętych bezpośrednio z naszego dziedzictwa konsoli wielkoformatowej. Posiada dwie szyny Stereo Cue (z kontrolą poziomu i panoramy) do indywidualnych miksów monitorowych dla artystów. Sekcja Master posiada główne i alternatywne wyjścia monitorów z odpowiednią matrycą źródła monitora, jak również funkcje mono check, dim i cut. Wszystkie kanały suwaków posiadają odpowiedni PFL i przycisk Mute, który kieruje wyciszony sygnał do Busa B.
Bus B może być używany jako wygodny sposób wysyłania nagrań DAW, ale może być również przekierowywany do matrycy monitora. Oznacza to, że wyciszony sygnał może być monitorowany bez podawania sygnału do szyny głównej, a następnie kierowany do głównej szyny za pomocą przycisku Mute – idealne do transmisji internetowej na żywo, ponieważ zdalny przekaz może być monitorowany „offline” i przesyłany do kanału nadawczego. Istnieje wejście mikrofonowe talkback z zasilaniem phantom oraz unikalny, wyrazisty Listen Mic Compressor firmy SSL, który oczywiście służy również jako unikalne narzędzie do przetwarzania zapewniające klasyczny dźwięk bębnów z lat 80-tych.
Cechy:
- profesjonalna i skondensowana konsoleta analogowa do użytku w studio, w postprodukcji, na scenie i podcastingu.
- jakość w standardzie SuperAnalogue™
- ultra niski poziom hałasu, bardzo niskie zniekształcenia i nieskazitelny dźwięk
- ścieżka zapisu
- dwa przedwzmacniacze mikrofonowe klasy SSL SuperAnalog
- SSL Channel EQ i Dynamics
- unikalny Listen Mic Compressor
- profesjonalny routing i monitorowanie
- wszechstronność prawdziwie profesjonalnych funkcji
- 12 kanałów dla sumowania Mixdown
- legendarny Bus Compressor
- wszystko poza gniazdem słuchawkowym jest w pełni zbalansowane
- tłumiki 100 mm
- DOSTĘPNOŚĆ
- *PRODUKT NA ZAMÓWIENIE * Cena może się różnić od wyświetlanej*