REKLAMACJE
Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
TRYB POSTEPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in.
- zwięzły opis wady,
- okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,
- dokładne dane Klienta składającego reklamację, w tym nr telefonu, ew adres poczty email
- przyczynę reklamacji,
- żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- własnoręczny podpis Klienta
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI WZRÓR
Zgłoszenie wraz ze zdjęciami .jpg wysłać na adres kontakt@musicsklep.pl
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:
MUSICSKLEP
Łęczycka 60A
99-300 Kutno
Towar kupujący dostarcza na własny koszt.
Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta.
Wszystko zgodnie ze sztuką, towar zgodny z opisem, bardzo dobra jakość wykonania, szybka wysyłka. Polecam!
Towar zgodny z opisem, Wysyłka jeszcze tego samego dnia. SUPER SPRZEDAWCA!!!
Pełen profesjonalizm. Sprzedający godny polecenia. Serdecznie polecam nagłośnienie BOSE. Pozdrawiam. Stały klient
Przesyłka przyszła bardzo szybko. Pokrowiec porządny, sprawdza się
Sprzedawca na medal! Sprzęt póki co super.