REKLAMACJE
Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
TRYB POSTEPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in.
- zwięzły opis wady,
- okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,
- dokładne dane Klienta składającego reklamację, w tym nr telefonu, ew adres poczty email
- przyczynę reklamacji,
- żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- własnoręczny podpis Klienta
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI WZRÓR
Zgłoszenie wraz ze zdjęciami .jpg wysłać na adres kontakt@musicsklep.pl
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:
MUSICSKLEP
Łęczycka 60A
99-300 Kutno
Towar kupujący dostarcza na własny koszt.
Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta.