phone6000 508 11 email sklep@musicsklep.pl
access_time Godz. otwarcia: pn-pt: 9.00-19.00, so: 9.00-15.00
Chcesz sprzedać? Wycenimy Twój Sprzęt!

REKLAMACJE

Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.

TRYB POSTEPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  2. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in.
  • zwięzły opis wady,
  • okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,
  • dokładne dane Klienta składającego reklamację, w tym nr telefonu, ew adres poczty email
  • przyczynę reklamacji,
  • żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  • własnoręczny podpis Klienta
  1. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  2. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w pkt 3 Regulaminu Sklepu.
  3. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta.
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Login with Facebook
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Register with Facebook
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Please enter the email address you used to register. You will receive a temporary link to reset your password.