Sklep stacjonarny:
99-300 Kutno
Grota Roweckiego 3
zobacz na mapie!
Masz pytania?

Telefon: (24) 251 00 91

kom. 533 885 885

Skontaktuj się z naszą infolinią

Regulamin sklepu internetowego MusicSklep

Właścicielem sklepu internetowego MusicSklep jest firma:

MusicSklep

Katarzyna Pilarska

99-300 Kutno

ul. Grota Roweckiego 3

NIP: 775-133-30-65, Regon: 473052921

Tel. 024/251 00 91    

Tel. 502-702-982, 512-166-622    

 

Firma MusicSklep prowadzi sprzedaż drogą wysyłkową oraz na miejscu na terenie całego kraju.

 

Oferta naszej firmy skierowana jest do osób fizycznych oraz firm.

 

1. Kupujący

Kupującym jest każda pełnoletnia osoba fizyczna lub zarejestrowana firma.

 

2. Oferta sklepu

Pełna oferta znajduje się na naszej stronie internetowej www.musicsklep.pl. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do sprzedaży. W związku z brakiem stabilności na rynku walutowym, powodującym znaczne wahania kursów, zamieszczane aktualnie na naszej stronie ceny mają charakter informacyjny i mogą ulegać zmianom.

 

3. Zamówienia

Wszystkie zamówienia przyjmowane przez sklep internetowy MusicSklep są realizowane na podstawie niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia odbywa się drogą mailowa poprzez stronę www.musicsklep.pl.

Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanej firmy kurierskiej SIÓDEMKA . Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostaw.

Za realizację zamówienia uznaje się dostarczenie towaru firmie kurierskiej lub przekazanie towaru klientowi osobiście, na podstawie weryfikacji danych podanych przy zamówieniu. Zamówiony towar zostanie doręczony przez firmę kurierską. Zalecamy otworzenie przesyłki w obecności kuriera. Ewentualne zastrzeżenia co do zawartości przesyłki prosimy zgłosić kurierowi lub doręczycielowi i zażądać sporządzenia protokołu. Przyjęcie towaru przez odbiorcę oznacza brak zastrzeżeń co do przesyłki.

 

4. Płatności

■ za pobraniem (gotówka kurierowi przy odbiorze towaru)

■ odbiór osobisty w godzinach pracy sklepu

■ przelew na wskazane konto bankowe, wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie

■ raty - za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. - szczegółowe informacje znajdują się na stronie zakupy na raty

■ płatności online - forma płatności realizowana we współpracy z serwisem Przelewy24. Wybierając tę formę płatności zostaniesz przekierowany na strony serwisu Przelewy24. Serwis umożliwia płatność kartą płatniczą:

■ VISA CLASSIC,

■ EuroCard/MasterCard,

■ PolCard,

■ VISA Electron Interligo

 

W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, MusicSklep.pl l zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

5. Gwarancja

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego karcie gwarncyjnej. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

 

6. Reklamacje

W przypadku ewentualnej reklamacji, należy skontaktować się z MusicSklep przy ul. Grota Roweckiego 3, 99-300 Kutno. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest opis zastrzeżeń wobec produktu. Konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru na własny koszt na podany adres, wraz z oryginalnym dowodem zakupu. Reklamacja jest uwzględniania w przypadku pojawienia się różnic pomiędzy zamówieniem a zawartością przesyłki. Reklamacje bez uzasadnionej przyczyny nie będą uwzględniane. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszystkie koszty pokrywa klient.

7. Zwroty towarów

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od wejścia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie, które może zostać na przykład wysłane pocztą na adres: Musicsklep, ul. Grota Roweckiego 3, 99-300 Kutno, może to także zrobić drogą mailową na adres musicsklep@wp.pl, bądź poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy("Odstąpienie od umowy w 14 dni"). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można również złożyć przy wykorzystaniu wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli Kupujący skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną)

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący będący konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności przez Sprzedającego. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwracaną w związku z odstąpieniem od umowy rzecz należy odesłać lub przekazać na adres: Musicsklep, ul. Grota Roweckiego 3, 99-300 Kutno, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.

Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym musicsklep.pl przysługuje prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 - 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy:

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

8. Oświadczenia

Informacje w niniejszym sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Handlowego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Sklep internetowy MusicSklep oświadcza, że dochowuje wszelkich starań, by informacje zawarte na stronach internetowych www.musicsklep.pl były zgodne z prawdą i pozbawione błędów, jednak zastrzegają sobie prawo do błędów.

9. Postanowienia końcowe

Wszelkie ewentualne spory wynikające z umów między sklepem internetowym MusicSklep a Klientem będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla miejsca siedziby firmy MusicSklep. Informacje i materiały zawarte w sklepie internetowym MusicSklep nie mogą być publikowane bez pisemnej zgody firmy MusicSklep

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
Sklep muzyczny - MusicSklep.pl © 2013Projekt i realizacja: Master Project